pondělí, srpna 13, 2007

Slavia - Kladno 2:0 (0:0)

Slavia byla v zápasem jasně lepším týmem, ovšem dojem kazí nemohoucnost v koncovce. Z toho nepřeberného množství šancí využít pouze dvě, a to ta druhá je penalta, je fakt děs. Exemplárním příkladem je Standa Vlček, 4 dvou set procentní šance zahodit v zápase to se jen tak nevidí. Teda vlastně ano, naposled v zápasech s Žilinou:( Tavarez opět třída, Volešák se snažil a je příslibem, Ivana nesvůj ale chytne se. Komu se omlouvám to je Vaniak, jeho příchod jsem neslavil osobně jsem byl i proti, ovšem svými výsledky přesvědčuje, že jeho angažování byla správná volba a já se mýlil.

Až dnes jsem shlédl Richiho fotky z chorea a našel tam vzkaz pro pí. Zíkovou. Chlapci, trochu úcty. Znám tu paní, na otřesný FC výjezd na mistrovský Baník pod jejím vedením asi nezapomenu, slyšel jsem její výhrady po zápase v Žilině kde ohne byli fakt na pěst. Ovšem , byl jsem vychován ve dvou věcech, v nenávisti k letenským a úctě ke stáří. Tyhle výjevy si necháme na ty první, co říkáte?

Žádné komentáře:

YOU'll NEVER WALK ALONE