pondělí, srpna 13, 2007

Souboj starých gard FC Velim - SK Slavia Praha 3:8

O víkendu v rámci oslav 75. výročí vzniku Velimsklého klubu (tak mi to zdělil kamarád, já jsem myslel, že je to pouťák když byla ta pouť, že:) ) se střetly staré gardy Velimi a Slávie. Docela zábavný zápas skonči drtivou porážkou domácího týmu já dal čtyři plzničky a klobásku:) Co se týče té klobásky, ve Velimi je bezkonkurenčně nejlepší "fotbalová" klobása v Česku.

p.s. snad seženu nějaké foto. Já nechal foťák ze strachu před místními hools doma:) Drze jsem totiž šel v mém sešívaném dresu:-D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nevim jaky kolobasy maj ve Velimi ale v Celakovicich na Turnaji kde hrala Slavia byla VYNIKAJICI

Anonymní řekl(a)...

Já jenom mohu potvrdit, že velimské klobásy patří k tomu nejlepšímu co může Česká republika v potevinářském průmyslu nabídnout.

YOU'll NEVER WALK ALONE